Hunter støvler - sådan finder du billige Hunter støvler

Hunter er blevet et utroligt populært mærke i Danmark på forholdsvis kort tid. Det er et unikt koncept, der har formåt at gøre det trendy at gå i gummistøvler igen. Hunter støvler laver mange sjove, unikke og faktisk og så smukke støvler - herunder gummistøvler.

Jeg har undersøgt nettet for test vedr. Hunter støvler. Desværre klarede Hunter gummistøvlen sig ikke særligt godt i forhold til at holde fødderne tørre i en test foretaget af Rabatten på DR 1 sidste efterår. Du kan læse om den her http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2010/Efteraar_2010/Uds._27/20100915110019.htm

Personligt har jeg kun gode erfaringer med Hunter støvler. Jeg har haft 2 par, der begge har været vandtætte og super lækre. Kvaliteten har været i top og mine fødder har været dejlig varme og tørre uanset om det har været 15 grader eller minus 5 grader. Der er en god åndbarhed i støvlerne som skyldes det gode fór.

Hunter støvlerne ligger dog i den høje prisklasse, så jeg har købt mine på tilbud. Ved at følge nedenstående link vil du kunne finde samtlige Hunter støvler på tilbud

Køb Hunter støvler til kvinder til stærkt nedsatte priser her